вівторок, 30 жовтня 2012 р.

Модуль 1. Рефлексія


Вітаю! Сьогодні перший день навчання. Це цікаво. Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на тренінгу. Я вважаю що цей тренінг допоможе використовувати ІКТ для розвитку навичок мислення високого рівня та зацікавлення учнів у навчанні. Я використовувала у своїй навчальній діяльності метод проектів, а зараз сподіваюся навчитися робити це за допомогою соціальних сервісів Веб2.0.
 Добре що є ресурси помагають навчатися на тренінгу. Я познайомилась з електронним посібником та корисними сайтами. Новим для мене був досвід створення нового блогу, та рефлексіє свого навчання.  
Відкриттям стали «Навички 21 століття». Я вважаю що саме метод проектів дає можливість їх розвивати. Використовувати  ці знання корисно  на уроках математики.  Я хотіла максимально використовувати метод проектів на уроках математики. Але мені здається,що це буде складно. Для підготовки до проектів треба затратити багато часу, а він не завжди є.

Немає коментарів:

Дописати коментар